UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

poniedziałek, 19 października 2015

Słoneczny październikowy dzień

Dzisiejszy poranek, chociaż jeszcze mokry po padającym ostatnio deszczu, okraszony był promieniami słońca. Przez cały weekend padał tak bardzo potrzebny deszcz. Dziś od rana świeciło słońce. Wykorzystałem to i zrobiłem kilka zdjęć ogrodu oraz najbliższego otoczenia. Popołudniu na pewno pójdę do ogrodu żeby zobaczyć w jakiej kondycji są moje rośliny. Tym bardziej, że przez najbliższe 3 tygodnie nie będę ich oglądał. Na blogu nie będzie tez przez ten czas aktualnych zdjęć ogrodu. Wszystko przez mój wyjazd do sanatorium. Oczywiście nie oznacza to, że ogród pozostanie bez opieki. Pozostali domownicy zajmą się nim i zadbają o jego wygląd. Nie oznacza to również tego, że blog zamilknie na 3 tygodnie. Wręcz przeciwnie. Przygotowałem dla Państwa wiele ciekawych postów, w których zaprezentuję nowe rośliny w ogrodzie, zaproszę Państwa również na wirtualny spacer po ogrodach botanicznych z Polski i Włoch. Tymczasem jednak zapraszam do obejrzenia zdjęć zrobionych dziś przed południem! Otoczenie wygląda dosyć magicznie. A to za sprawą parującej wody i oświetlających delikatną mgiełkę promieni słonecznych!


Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga!

4 komentarze:

  1. Witaj Andrzeju. Urocze zdjęcia przebarwiających się drzew i te sączące się promienie słońca... Magia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu! Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Wow!
    Wszystkie zdjęcia są piękne ale pierwsze i ostatnie zaaaachwycające!
    Ślę serdeczności:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusiu! Dziękuję serdecznie za uznanie :) Cieszę się, że podobają Ci się moje zdjęcia :) Serdeczności!

      Usuń