Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 605 490 480

środa, 16 grudnia 2015

Nowe miejsca na Ogrodowej Mapie Polski

Szanowni Państwo! Jak już wcześniej pisałem od niedawna mam przyjemność współredagować Ogrodową Mapę Polski. Inicjatywa ta ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu opisów, zdjęć i informacji o różnych ciekawych przyrodniczo miejscach w kraju. 


Znajdziecie tu m.in. ogrody botaniczne, parki, arboreta, ogrody prywatne czy skwery. Dzięki moim podróżom po kraju mam wiele cennych zdjęć z takich właśnie miejsc. I postanowiłem podzielić się z nimi na wspomnianej stronie. Póki co dodałem zdjęcia z 4 miejsc, są to Łazienki Królewskie w Warszawie, Ogród Botaniczny Uniwersytetu Warszawskiego, Ogród Botaniczny Polskiej Akademii Nauk w warszawskim Powsinie oraz Kościół-Ogród w podwarszawskiej Podkowie Leśnej. To jedyne miasto-ogród, które w całości zachowało przedwojenne założenia krajobrazowe i architektoniczne. Serdecznie zapraszam do odwiedzenia strony http://omp.oop.org.pl/ogrody/6055-2/


A już wkrótce na stronie internetowej http://omp.oop.org.pl/ pojawią się zdjęcia i opisy Parku Ujazdowskiego w Warszawie oraz dworku i parku w Żelazowej Woli. W tej malutkiej miejscowości urodził się nasz najwybitniejszy kompozytor i pianista Fryderyk Chopin! 

Serdecznie zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz