UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

środa, 16 grudnia 2015

Nowe miejsca na Ogrodowej Mapie Polski

Szanowni Państwo! Jak już wcześniej pisałem od niedawna mam przyjemność współredagować Ogrodową Mapę Polski. Inicjatywa ta ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu opisów, zdjęć i informacji o różnych ciekawych przyrodniczo miejscach w kraju. 


Znajdziecie tu m.in. ogrody botaniczne, parki, arboreta, ogrody prywatne czy skwery. Dzięki moim podróżom po kraju mam wiele cennych zdjęć z takich właśnie miejsc. I postanowiłem podzielić się z nimi na wspomnianej stronie. Póki co dodałem zdjęcia z 4 miejsc, są to Łazienki Królewskie w Warszawie, Ogród Botaniczny Uniwersytetu Warszawskiego, Ogród Botaniczny Polskiej Akademii Nauk w warszawskim Powsinie oraz Kościół-Ogród w podwarszawskiej Podkowie Leśnej. To jedyne miasto-ogród, które w całości zachowało przedwojenne założenia krajobrazowe i architektoniczne. Serdecznie zapraszam do odwiedzenia strony http://omp.oop.org.pl/ogrody/6055-2/


A już wkrótce na stronie internetowej http://omp.oop.org.pl/ pojawią się zdjęcia i opisy Parku Ujazdowskiego w Warszawie oraz dworku i parku w Żelazowej Woli. W tej malutkiej miejscowości urodził się nasz najwybitniejszy kompozytor i pianista Fryderyk Chopin! 

Serdecznie zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz