UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

niedziela, 6 lipca 2014

Zakwitła lilia! 300 000 odwiedzin!

Wczoraj popołudniu wróciłem z krótkiej, bo raptem 3-dniowej wycieczki na Opolszczyznę i Górny Śląsk.Po powrocie do domu spotkały mnie dwie miłe rzeczy. Po pierwsze wczoraj liczba osób odwiedzających bloga przekroczyła 300 000! A po drugie zakwitła jedna z lilii, które posadziłem w donicy na balkonie. 

Bardzo dziękuję wszystkim Państwu za tak liczne odwiedziny! Mam nadzieję, że moje doświadczenie oraz informacje przekazywane na blogu są Państwu pomocne. 

A oto i lilia, która zakwitła wczoraj! Mam nadzieję, że pozostałe lilie również za chwilę zakwitną!



Pozdrawiam serdecznie wszystkich Odwiedzających bloga! Zapraszam do lektury oraz do pozostawiania uwag i komentarzy. Na wszystkie na pewno odpowiem. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące ogrodów służę pomocą. Proszę je przesyłać na adres: info@zimozielonyogrod.pl 

Zapraszam również na moją firmową stronę internetową Zimozieloy ogród Moja firma z przyjemnością będzie służyć Państwu pomocą w aranżacji, zakładaniu i utrzymaniu ogrodów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz