UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

czwartek, 17 lipca 2014

Lilie na balkonie

Wiosną postanowiłem posadzić trzy różne w kolorach lilie. Posadziłem je w donicy, która stoi na balkonie. Pierwsza lilia zakwitła już jakiś czas temu. Dziś swoje kielichy otworzyły dwie następne lilie. Bardzo mnie ucieszyło, że zakwitły w tym samym terminie. Wyglądają cudownie. Za chwilę rozkwitną kolejne pąki. Szkoda jedynie, że kwiaty utrzymują si na nich bardzo krótko.

Lilie od zawsze uważane były za kwiaty królewskie. Do niedawna były trochę zapomniane w naszych ogrodach. Na szczęście wracają do łask ogrodników, dzięki czemu możemy cieszyć oczy tymi wspaniałymi kwiatami.

Oto kwiatowe piękności z mojego balkonu!




A już jutro zapraszam do obejrzenia zdjęć mojej magnolii wielkokwiatowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz