UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

środa, 30 lipca 2014

Zakwitła magnolia grandiflora!

Muszę się podzielić z Państwem wspaniałą wiadomością. Dziś zakwitła moja magnolia wielkokwiatowa Edith Bogue (Magnolia Grandiflora Edith Bogue). Bardzo długo czekałem na ten moment! Oto ona!





To ogromna niespodzianka! Teraz będę trzymał kciuki, żeby krzew przeżył kolejne zimy i co roku równie pięknie kwitł!

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki Jolu :) Jest cudowna, a do tego jeszcze zimozielona :) Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Jutro się rozwinie całkowicie i będzie jeszcze piękniejsza:)
    Pozdrawiam.
    Leokadia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać :) Pozdrowienia i serdeczności!

      Usuń
  3. No moje gratulację bo niewiele osób w naszym kraju ma możliwość podziwiać to zjawisko na własne oczy! Ja dopiero co skończyłem pisać post o Magnoliach a tu taka niespodzianka :-) Na coś wspaniałego! Czekam na więcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Krzysiu! Nie wierzyłem, że ta magnolia kiedykolwiek u mnie zakwitnie... A jednak :) Udało się, jestem z tego powodu bardzo szczęśliwy :) Pozdrowienia!

      Usuń
  4. A kto ma w swoim ogrodzie laurowiśnię , też krzew zimozielony kwitnie wiosną , liście podobne do tej magnolii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie rośnie sporo różnych odmian laurowiśni. Zapraszam do przeczytania innych postów na blogu. Wystarczy w okienko wyszukiwarki (na górnym pasku bloga po lewej stronie) wpisać słowo laurowiśnia, potem tylko enter i pokażą się wszystkie posty o tych roślinach. Zapraszam również na moją stronę internetową www.zimozielonyogrod.pl. Tam w zakładce "Moje rośliny" również piszę o różnych laurowiśniach. Pozdrawiam.

      Usuń