UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

poniedziałek, 21 lipca 2014

Lilie w pełni kwitnienia

W ubiegłym tygodniu pisałem, że zaczęły rozwijać się kolejne dwie lilie posadzone przeze mnie w donicy na balkonie. Wczoraj zrobiłem im nowe zdjęcia. Kwiaty są wyjątkowo piękne! Jestem z nich bardzo dumny, bo to pierwsze lilie, które posadziłem. Przypuszczam, że w ogrodzie miałyby za mało słońca. Tu, na balkonie mają go sporo przez całe przedpołudnie, aż do wczesnych godzin popołudniowych. Oto jak wyglądały wczoraj popołudniu. Niestety niedziele była w mojej okolicy pochmurna i deszczowa. Mimo tego lilie jednak prezentowały się po królewsku! Zapraszam do obejrzenia zdjęć!





Trochę szkoda, że lilia czerwona zakwitła dwa tygodnie wcześniej. We trzy na pewno prezentowałyby się jeszcze piękniej!

2 komentarze:

  1. Piękne :) Uwielbiam lilie :) Sama w tym roku pierwszy raz zasadziłam kilka odmian lilii w ogrodzie, aby mieć do wazonu. U mnie z ok 10 cebul kwitną już tylko 2 ;( Została tylko jedna lilia, która ma dopiero pąki i niebawem powinna zakwitnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Bardzo dziękuję za komentarz :) Lilie to przepiękne kwiaty, na pewno Twoje też są cudne! Pozdrowienia i gratulacje!

      Usuń