UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

sobota, 19 listopada 2016

System Zbiórki Opakowań PSOR - wygrana w konkursie

Stali bywalcy bloga na pewno pamiętają, że na początku września uczestniczyłem w 4. Spotkaniu Blogerów Ogrodniczych, które towarzyszyło Międzynarodowej Wystawie Zieleń to Życie, organizowanej w Warszawie. W trakcie Spotkania mieliśmy możliwość uczestnictwa w wielu ciekawych warsztatach, prelekcjach czy prezentacjach. Wśród nich był temat poruszony drugiego dnia spotkania, dotyczący zbiórki opakowań po środkach ochrony roślin (ŚOR). Organizatorzy ogłosili wówczas konkurs dla blogerów, polegający na jak najdokładniejszym opisaniu na swoim blogu tego, czego dowiedzieliśmy się podczas wspomnianej prezentacji. Postanowiłem zaryzykować. 30 września opublikowałem post, który możecie zobaczyć TUTAJ No i niecierpliwie czekałem na wyniki. I nagle niespodzianka! Okazuje się, że znalazłem się w trójce zwycięzców! A towarzystwo miałem naprawdę znakomite, dwie genialne blogerki i cudowne dziewczyny! Leonarda, której bloga znajdziecie TUTAJ. I Bożka, jej blog jest TUTAJ

Cała nasz trójka wygrała wspaniałe nagrody ufundowane przez sponsorów konkursu PSOR "Liczy się każde opakowanie". Są to czytniki e-booków Kindle Voyage. 


Bardzo dziękuję sponsorom za wynagrodzenie mojego bloga. To dla mnie wielki zaszczyt i oczywiście przyjemność. 

O Polskim Stowarzyszeniu Ochrony Roślin na pewno jeszcze nie raz napiszę. System Zbiórki Opakowań PSOR to bardzo ważna i niezbędna dla ekologii inicjatywa!


O samych środkach ochrony roślin też będę pisał. Bo to z kolei ważny temat dla ogrodników!

Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję i ... zazdroszczę troszeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! A sprzęt super, na pewno będziesz zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, muszę się go nauczyć :-) Początki zawsze są trudne ale coraz bardziej podoba mi się ten czytnik :-)

      Usuń