UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

poniedziałek, 2 marca 2015

Zimozielony ogród - od 3 lat z Wami!

W ostatni piątek minęło 3 lata odkąd pisze bloga. Wszystko zaczęło się 27 lutego 2012 roku. Od prawie dwóch i pół miesiąca byłem już na emeryturze. Mogłem wreszcie poświęcić się moim zainteresowaniom, więcej czasu poświęcałem na czytanie, gotowanie, zrobiłem wreszcie prawo jazdy i zacząłem inaczej żyć. 


Liściaste rośliny zimozielone oraz ogrodnictwo ozdobne od wielu już lat były moim największym hobby. Za namową jednej z moich koleżanek Oli, która od dawna pisze kilka blogów poświęconych Toskanii (można je znaleźć TUTAJ) postanowiłem spróbować moich sił i podzielić się moimi zainteresowaniami z innymi ludźmi. Tak powstał blog "Zimozielony ogród". Z biegiem czasu pojawiła się też strona internetowa. A ponad rok po powstaniu bloga założyłem firmę ogrodniczą. 


Przez ostatnie 3 lata opublikowałem w sumie 932 posty. Poświęcone one były przede wszystkim liściastym roślinom zimozielonym. Opisywałem również moje różne wycieczki do ciekawych przyrodniczo miejsc w Polsce i na świecie. Sporo pisałem o pogodzie i klimacie gdyż mają one niebagatelny wpływ na otaczającą nas przyrodę.


Opisywałem również moje różne przygody z ogrodem, podzieliłem się z Wami moim doświadczeniem i wiedzą. Opisywałem też życie ogrodu dzień po dniu. 

W ciągu 3 lat bloga odwiedziło 454 998 osób. Daje to średnio 151 666 rocznie i 416 wejść dziennie. 
Dla porównania w roku 2012 bloga odwiedziło 42 475 osób (137 dziennie), w 2013 już 121 126 (332 dziennie), a w 2014 - 270 401 (741 dziennie).


Te liczby zobowiązują.W tym roku w styczniu bloga czytał 11 030 osób. W tym samym miesiącu w 2013 było ich 8814, a w 2014 - 7670. Jeśli chodzi o luty to statystyki przedstawiały się następująco: 2013 - 7109, 2014 - 9072, 2015 - 10 689. W tym roku w skali miesiąca statystyki odwiedzin znacząco rosną.


Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga! Znajdziecie tu mnóstwo informacji o uprawie i pielęgnacji roślin,  napiszę o tym co będzie się działo w ogrodzie. Przedstawię również moje kolejne eskapady do różnych parków, arboretów i ogrodów botanicznych. 

Mam nadzieję, że przedstawiane tu informacje są dla Was ciekawe i przydatne. Jeśli jednak jest coś o czym chcielibyście przeczytać, zapraszam do pozostawiania propozycji w komentarzach lub o przesłanie ich na maila: info@zimozielonyogrod.pl

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny :)
    Ja też tu podczytuję u Ciebie co nieco,a liczby zobowiązują, bo fajnie piszesz.....
    Ja w ogrodzie też czasem walczę...teraz z kretami, które tej zimy wcale nie poszły spać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Bardzo dziękuję za miłe słowa! U mnie w ogrodzie w tym roku po raz pierwszy od chyba 7 czy 8 lat pojawił się kret. Wcześniej zaglądał tu karczownik, ale kret w tą zimę nie dość, że nie spał to jeszcze zniszczył mi trawnik :( Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Witaj Andrzeju, gratuluję serdecznie rocznicy!
    Bardzo dużo zmieniłeś w życiu po przejściu na emeryturę, tego również gratuluję! Możesz robić to co lubisz, może dopiero teraz spełniłeś Swoje marzenia:) Trzymam kciuki za ciąg dalszy i miło Cię poznać na zdjęciach:) Serdeczności zostawiam!
    p.s. Ja też mam trochę więcej czasu na spełnianie swoich pasji:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anno! Bardzo dziękuję za ciepłe i miłe słowa! Mam nadzieję, że moja osoba na zdjęciach Cię nie przeraziła ;) Pozdrowienia! Miłego wieczoru!

      Usuń
  3. Gratuluję świetnego bloga. Widać pasję do ogrodnictwa, pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dzięki za miłe słowa :) Pozdrowienia i serdeczności!

      Usuń