UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

środa, 25 marca 2015

Wiosna w Zimozielonym ogrodzie 1

W mojej okolicy dzisiejszy dzień był najcieplejszym w tym roku! Jeszcze o 18.00 było 16 stopni C. Poniżej mapa przedstawiająca temperatury w Europie o tej właśnie porze. Mama pochodzi ze strony Wetterzentrale


 Około 14.00 w cieniu było ponad 20!


Wczoraj odwiedziłem z aparatem ogród moich rodziców. Dziś w czasie krótkiej przerwy w pracy dosłownie obiegłem mój ogród i uwieczniłem budzącą się do życia przyrodę.

Zauważyłem, że barwinki oprócz młodych przyrostów mają już pąki kwiatowe.



Duże pąki są na kiścieniach...



oraz na laurowiśniach wschodnich Otto Luyken.


Trawy po przycięciu zaczęły już rosnąć.


Powoli rozwijają się pąki na pierisie japońskim Debutante.


Również mahonia zaczyna kwitnąć. Coraz więcej pączków zaczyna pokazywać swoje żółte płatki.


A już jutro zapraszam do lektury drugiej części posta o wiośnie w Zimozielonym ogrodzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz