UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

poniedziałek, 9 marca 2015

Wiosna!

Dziś mogłem poczuć prawdziwą wiosnę. Wczoraj rano było słoneczni i ciepło, potem niestety już tylko ciepło, bo słońce skryło się za chmury. Najgorsze było to, ze w zasadzie tylko w Warszawie i na północny wschód od stolicy było pochmurno. Reszta kraju mogła cieszyć się wspaniałą i słoneczną niedzielą. Dziś na szczęście słońce zagościło w Warszawie i okolicach. I chociaż w ciągu dnia pojawiały się też chmury to temperatura biła tegoroczne rekordy. Tak wyglądało niebo nad Polską o godz. 13.50. Zdjęcie satelitarne pochodzi ze strony internetowej www.sat24.com


Na stronie www.wetterzentrale.de o 14.45 opublikowano temperatury odnotowywane w punktach pomiarów meteorologicznych. W tym czasie na warszawskim Okęciu było +15 stopni. 


O tej samej godzinie przy pochmurnym niebie u mnie było +16, ale godzinę wcześniej było aż +18, niestety nie zrobiłem zdjęcia termometru.


Dziś przez cały dzień byłem bardzo zabiegany. Zdążyłem jednak uwiecznić kilka pięknych wg mnie obrazków przedstawiających dzisiejszą pogodę. 



 

Późnym popołudniem chmurki wspaniale odbijały się w oczku wodnym moich rodziców.


Na niebie wyglądały równie ładnie co w wodnym odbiciu.


Niewątpliwie wiosna już na stałe zagościła w mojej okolicy. Co prawda przymrozki mogą się jeszcze zdarzyć, ale zima już na pewno nie wróci!

Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz