UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

piątek, 15 czerwca 2012

Ogród wieczorem

Tym razem będzie malutko tekstu, a więcej zdjęć. Zapraszam do ogrodu wieczorem. Dni są teraz długie, więc o 20.00 jeszcze świeci słońce. Ponieważ mój ogród jest dosyć zacieniony szczególnie wieczorem tego słońca jest bardzo mało. Ale są chwile, że wieczorne promienie naszej dziennej gwiazdy zaglądają w niektóre miejsca mojego ogrodu.

Na pierwszym planie widać bukszpany posadzone dookoła aukub japońskich. Wokół nich już poza kostką rosną bluszcze, o których pisałem w poprzednim poście. Część bluszczy ukorzeniłem sam, natomiast część sadzonek kupiłem.


Rzut oka na oczko wodne. Po lewej stronie na pierwszym planie widać klon palmowy, za nim rośnie trawa ozdobna, po prawej stronie oczka zauważycie Państwo kwitnącą trawę niebieską. A w oczku wodnym rośnie tatarak.


Oraz na rododendrony rosnące od strony ulicy.  Na dole zdjęcia jałowiec płożący. Po prawej stronie przy ogrodzeniu rośnie żywopłot. Są to ostrokrzewy Meserveae, odmiany żeńska i męska.


Życzę miłego oglądania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz