UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

sobota, 9 czerwca 2012

Ogród po deszczu

Na zakończenie dnia jeszcze kilka zdjęć ogrodu po deszczu. Pisałem dziś już o korze sosnowej i o jej uroku, kiedy jest mokra. Podobnie wyglądał wczoraj cały ogród. Późnowiosenna burza i ulewa podkreśliły świeżą zieleń trawy oraz inne kolory ogrodu. Szczególnie teraz dobrze widać różne odcienie zieleni. Wg mnie są ich setki, ale pewnie wprawne oko dostrzeże znacznie więcej. 


Z okazji EURO 2012 wywiesiłem na balkon naszą flagę. Na powyższym zdjęciu widać jej cień. Poniżej flaga w prawie pełnej krasie. Trochę zmokła. A pomiędzy szczebelkami balustrady widać zieleń trawnika, mokry mostek oraz pelargonie na balkonie.



I jeszcze jedno zdjęcie trawnika. Mam nadzieję, że moje pomysły na sworzenie ogrodu zainspirują Państwa lub dadzą podpowiedź jak to zrobić u siebie.


Po deszczu wyszło słońce. Ciepło jego promieni spowodowało szybkie parowanie wody z dachu altanki. Udało mi się to uchwycić. Wygląda trochę bajkowo.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz