UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

piątek, 30 marca 2018

Oznaki wiosny

Kiedy wczoraj rano odsłaniałem okna moim oczom ukazał się widok, którego miałem nadzieję już w tym sezonie nie ujrzeć. Gęsto padający śnieg... Wiem, wiem, przecież to dopiero koniec marca, ale po kapryśnej zimie każdy z nas marzy chyba o ciepłych, pełnych słońca dniach. Tym bardziej, że szczególnie druga połowa zimy dała o sobie mocno znać. Tęgie mrozy i śnieg, wiatr i niespodziewane, krótkotrwałe ocieplenia dały się roślinom we znaki. Mi zresztą też. Dlatego dzisiejsza pogoda ucieszyła mnie nadzwyczaj mocno. Od rana piękne słońce, do tego ponad 12 stopni i wreszcie rozwinięte krokusy. Drobne kwiatki długo czekały na ten moment. Przed południem wiał u mnie dosyć nieprzyjemny wiatr i chwilami na niebie pojawiały się chmury, ale popołudnie przyniosło już bezchmurne niebo. Aż miło było wyjść do ogrodu. Zresztą sami zobaczcie. Zapraszam na krótki kolorowy i prawdziwie wiosenny spacer.


Niestety w niedzielę ma się ochłodzić, a Lany Poniedziałek może spaść... Ale potem będzie już tylko lepiej i wreszcie będzie można zrobić porządki w ogrodzie.

A u Was jaka była dziś pogoda? Czy kwitną już pierwsze wiosenne kwiaty?

4 komentarze:

  1. Pogoda przynajmniej darowała nam dylematy w stylu: robić w domu czy na ogrodzie?
    Radosnego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no tak, za to po Świętach będzie mnóstwo roboty! Serdeczności, spokojnych i słonecznych Świąt :-)

      Usuń
  2. U mnie wczoraj było pięknie, pogodnie, dziś już pochmurno, deszczowo, o wyjściu do ogrodu nie było mowy - wczoraj brak czasu, dziś aura przeszkodziła. Radosnych świąt, pogody ducha oraz wielu łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie podobnie. We czwartek śnieg, w piątek ciepło i słonecznie, wczoraj od 14.00 ulewa, a dziś zimno, chmury i kropi co trochę deszcz. Ale jest nadzieją na poprawę pogody :-) Radosnych Świąt!

      Usuń