UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Kwiaty w ogrodzie 2

W ubiegły wtorek pisałem o kwiatach w moim ogrodzie, które rosną przede wszystkim na balkonie, w doniczkach na schodach oraz w altance. Pokazałem również wspaniałe Clematisy, które pną się po siatce oddzielającej ogród rodziców od mojego. W ciągu ostatnich kilku dni pojawiły się jednak nowe kwiaty. Dziś chciałbym je Państwu zaprezentować.

W sobotę dostałem w prezencie przepiękną i bardzo dużą surfinię. To jedna z niewielu odmian, która cudownie pachnie!

Wcześniej, we czwartek na parapecie pojawiło się piękne czerwone cudo!




Również we czwartek powiesiłem dwie surfinie w doniczkach. Te niestety nie pachną, ale mają za to piękne kolory.


 
Na schodach również zaszły zmiany. Bratki ostatecznie zakończyły swój żywot i powędrowały na kompostownik.



 W ich miejsce pojawiła się ozdobna werbena.


Nowością sa małe sadzonki aksamitek. Posadziłem po 3 sztuki w każdej z donic. Sadzonki pochodzą z uprawy mojej mamy. Aksamitki wyrosły z nasionek!


Na schodach pojawiły się również takie kwiaty. Na noc płatki się zamykają. Na słońcu szybko się otwierają. Niestety nie wiem co o za kwiatek.


W wieszakach na altance pięknie kwitną niecierpki. Służy im cień i spora wilgotność.Na stole stoją dwa kosze z begoniami i miniaturową różą.


A tak wygląda balkon widziany z dołu. Pelargonie zwisające mają coraz więcej kwiatów.

Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga!

2 komentarze:

  1. Ta pachnąca surfinia to najpiękniejsza surfinia jaką kiedykolwiek widziałam! Jest absolutnie nieziemska! Żałuję, ze przez Internet nie czuć jak pachnie :(

    Inne kwiaty równie piękne! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dziękuję bardzo za miły komentarz! Surfinia faktycznie jest cudowna! A zapach... Coś pomiędzy bzem, jaśminem i duszącymi różami. Pozdrowienia i serdeczności!

      Usuń