UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

piątek, 29 maja 2015

Wreszcie słońce!

Wczoraj rano było jeszcze szaro i ponuro. Koło południa musiałem jechać do Centrum. I chociaż nie padało to pogoda nie zachęcała do jazdy! Popołudnie przyniosło jednak zmiany, niebo się rozpogodziło i po raz pierwszy od kilku dni wyszło słońce. Do tego zrobiło się nadspodziewanie ciepło! Była to bardzo miła niespodzianka. 

Powoli szykuję dla Państwa zdjęcia z moich ostatnich wyjazdów do Włoch. Pewnie uzbiera się kilka postów opisujących zarówno stolicę pięknej Italii, jak i Toskanię, która jest po prostu przepiękna! Na pewno opiszę rzymski ogród botaniczny, przyrodę tego miasta, nie zapomnę też o takich przepięknych miejscach jak Lucca, Viareggio, Lerici, Piza czy Florencja! Już wkrótce na blogu podzielę się z Państwem wrażeniami z Włoch!

Dziś byłem w Ogrodzie Botanicznym PAN w warszawskim Powsinie.  Już jutro na blogu zamieszczę fotorelację z tego wspaniałego miejsca.

Dziś jednak zapraszam do obejrzenia zdjęć ogrodu skąpanego we wczorajszym, popołudniowym słońcu!







A już jutro zapraszam na relację z Powsina! Będzie co oglądać!

10 komentarzy:

  1. Ogród Twoj wykapał się w slońcu ja też mam ochotę ale u nas ciągle chłodno.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Was też zrobi się cieplutko! Na pewno słonko zajrzy do Ciebie :) Pozdrowienia, miłego weekendu!

      Usuń
  2. Kwitnące różaneczniki pięknie rozweselają Twój ogród Andrzejku! U nas wczoraj było już prawdziwe lato. Dziś też od rana słonecznie, mam nadzieję że piękna pogoda zostanie z nami na dłużej. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ewuniu! Powoli już się kończy ich kwitnienie. Jeszcze kwitną katawbijskie i Nova Zembla. Fioletowe powoli zaczynają się otwierać. W tym roku już od kwietnia było kolorowo :) Jeszcze ok. 10-14 dni i będzie po kwiatach. Ale i tak było i jest cudnie! Pozdrowienia Ewuniu!

      Usuń
  3. Wtaj Andrzeju Zawsze bywam u Ciebie. Do pisania i czytania muszę mocno powikszy obraz na monitorze i przesuwać to w lewi to w prawo, ale muszę yak robić bo nie mogę się już obyć bez Was wszystkich. Ciekawość i przywiązanie. Dziękuję za pamięć i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Stasiu! Cieszę się, że do nas zaglądasz. Ja u Ciebie zawsze jestem pod wrażeniem wielkości i urody Twojego ogrodu. Pozdrowienia Stasiu, ciepełka i słońca :)

      Usuń
  4. Andrzejku,
    kiedy Twój ogród jest piękny ale gdy nawiedza go słońce to mam wrażenie, że odwiedzam Eden.
    U mnie dzisiaj było słonecznie, przeszła potężna burza z deszczem i teraz zrobiło się dosyć chłodno.
    Rano udało mi się zrobić trochę zdjęć. Może je jutro pokażę?
    Miłej soboty i niedzieli.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusiu! Bardzo dziękuję za miłe słowa :) U nas popołudniu tez troszkę pokropiło, ale i tak musiałem podlać krzewy rosnące pod koronami drzew. Tam deszcz niestety nie dociera. Pozdrowienia i serdeczności! Miłej i spokojnej oraz słonecznej niedzieli :)

      Usuń