UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

poniedziałek, 4 maja 2015

Otwarte ogrody 2015

Wczorajszy poranek zachwycił mnie pięknym słońcem, kolorami wiosny i świeżym powietrzem. Skoszony w sobotnie popołudnie trawnik zachęcał do biegania po murawie. Chwyciłem aparat i pognałem czym prędzej do ogrodu, do miejsca, które uwielbiam i gdzie ładuję moje akumulatory!



Ogród to miejsce gdzie odpoczywam, pracuję, ucztuję, rozmyślam... Pisząc bloga chciałbym podzielić się z Państwem tym kawałkiem mojego życia i moim największym hobby! Tym bardziej miło mi zakomunikować, że Zimozielony ogród podobnie jak w roku ubiegłym również w tym roku będzie dostępny dla wszystkich miłośników zieleni. Już 14 czerwca w ramach XI Edycji Festiwalu Otwarte Ogrody, organizowanego w Podkowie Leśnej i okolicach, mój ogród będzie otwarty dla wszystkich gości. Na ogół zapraszam tu jedynie rodzinę i znajomych oraz klientów, którzy chcą na żywo obejrzeć rośliny czy założenia architektoniczne i ogrodowe. Tym razem każdy będzie mógł zajrzeć nawet w najbardziej tajemnicze miejsca ogrodu! Już dziś serdecznie zapraszam do udziału w Festiwalu i do odwiedzania wszystkich ogrodów. Będzie spora dawka historii i kultury połączona z obchodami 90-lecia powstania Miasta Ogrodu Podkowy Leśnej! I oczywiście duża dawka informacji o moich ulubionych liściastych roślinach zimozielonych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz