UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

piątek, 15 maja 2015

Pół miliona gości

Moja blogowa przygoda rozpoczęła się już ponad 3 lata temu. Pierwszego posta opublikowałem w poniedziałek 27 lutego 2012 roku. Było to niecałe dwa i pół miesiąca po tym jak odszedłem na emeryturę. Życie nie znosi pustki, a blog był początkiem zmian jakie nastąpiły w mojej codzienności. Potem pojawiła się strona internetowa, a w końcu firma ogrodnicza. Blog mimo tego, że stał się medium promującym po części działania mojej firmy, wciąż jednak pozostaje w głównej mierze blogiem hobbistycznym, który przybliża Państwu różnego rodzaju rośliny i ogólnie mówiąc promuje piękno w naszych ogrodach. Gdy zaczynałem pisać bloga nigdy nie myślałem, że spotka się on z tak wielkim zainteresowaniem. 


Właśnie odwiedziło go pół miliona gości! Bardzo serdecznie dziękuję za tak liczne odwiedziny oraz za wszystkie Państwa komentarze i uwagi. Dziękuję również za Wasze pomysły i dyskusje na różne tematy związane z ogrodnictwem ozdobnym. Tak wysoka liczba osób odwiedzających bloga to dla mnie ogromna radość ale też olbrzymie wyzwanie. Wyzwanie do tego, żeby dalej przybliżać Państwu tematykę tu prezentowaną oraz krzewić ideę uprawy tak bardzo przeze mnie ulubionych liściastych roślin zimozielonych! Jeszcze raz bardzo dziękuję za tak liczne odwiedziny! I serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga! Już wkrótce pojawi się post nr 1000, tak więc jest co czytać!

7 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje Andrzejku! Statystyki robią wrażenie. Stworzyłeś wspaniałe miejsce w sieci do którego zawsze zaglądam z przyjemnością. Życzę Ci wielu kolejnych, równie udanych lat na blogu i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu za przemiłe słowa :) Miłego weekendu!

      Usuń
  2. Gratuluję Andrzeju takiego wspaniałego wyniku! Miejsce ciekawe, więc i chętnych do odwiedzania jest dużo:) Wiele osób nie zostawia komentarzy, a czyta posty. życzę dalszego miłego blogowania! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Aniu za tak miłe słowa! Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Drogi Andrzejku!
    Proszę, przyjmij ode mnie szczere gratulacje. Przyznam się szczerze, że nie jestem zaskoczona wynikiem.
    Stworzyłeś fantastyczny blog. Prowadzony na wysokim poziomie i okraszony przepięknymi zdjęciami.
    Wiem, że w niedługim czasie osiągniesz MILION czytelników!!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, to efekt Twojej pracy
    ps. podziwiam i bardzo lubię to miejsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję, to bardzo miłe z Twojej strony!

      Usuń