UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

sobota, 23 maja 2015

Nowe rośliny w ogrodzie

Jestem już w Polsce, ale jeszcze nie dotarłem do domu. Weekend spędzam u rodziny w Trójmieście. Byłem dziś nad morzem, koło Karwi. Piękne widoki! Widziałem też araukarię w Mrzezinie, ale o tym napiszę innym razem. Dziś zapraszam do obejrzenia zdjęć mojego ogrodu. Zdjęcia robiłem jeszcze przed wyjazdem, więc pewnie ogród dziś wygląda już inaczej. W poniedziałek sprawdzę co się dzieje w ogrodzie. Na pewno czeka mnie koszenie trawnika i różne porządki! Szczerze mówiąc już nie mogę się doczekać!

W ogrodzie pojawiło się trochę roślin. Posadziłem trzmieliny, które sam ubiegłej jesieni ukorzeniałem.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!







Są też nowe roślinki skalne. Pięknie teraz kwitną!



Przed moim wyjazdem kwił zimozielony berberys Julianae oraz laurowiśnia wschodnia Otto Luyken. Ciekaw jestem jak krzewy wyglądają dzisiaj!



Serdecznie zapraszam do codzienne lektury bloga!

2 komentarze:

  1. Andrzeju ślicznie jak zawsze. Zachwyciłam się widokiem lewisi cudnie kwitnącej wśród kamieni. Zawsze chciałam ją mieć , lecz podobno lubi przemarzać, a u mnie zimny klimat i troszkę się boję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj serdecznie! Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Lewizja potrzebuje przede wszystkim bardzo przepuszczalnego podłoża. Mrozy powinna wytrzymać bez problemów :) Pozdrowienia, miłego tygodnia!

      Usuń