UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

środa, 27 maja 2015

Pochmurne dni

W poniedziałek udało mi się skosić trawę, jednak pogoda nas od kilku dni nie rozpieszcza. Niebo jest cały czas zachmurzone i co kilka chwil pada drobny deszcz albo leje jak z cebra. Podobno od jutra ma  się wypogodzić w mojej okolicy. Nie ma jednak co narzekać. Taka pogoda jak ostatnio, a więc deszcze i w miarę wysoka temperatura są idealne dla roślin! Taka aura im bardzo sprzyja!

Zapraszam do obejrzenia zdjęć ogrodu po deszczu, a w zasadzie pomiędzy jednym deszczem, a drugim!


Kwiaty na balkonie są całe mokre!



Dla trawnika taka pogoda jest idealna. Po skoszeniu, trawa szybko odrasta! A poza tym po wiosennej wertykulacji murawa bardzo szybko się regeneruje!


W kąciku japońskim swoje kwiaty rozwijają kolejne różaneczniki!


Do oczka dopuściłem trochę wody, ale chyba niepotrzebnie, bo padający deszcz uzupełnił zapasy.



Dookoła jest ślicznie! Świeża majowa zieleń wygląda przepięknie!

A na dole, przy altance właśnie zaczynają kwitnąć powojniki! Ale będzie kolorowy spektakl!


Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga!

6 komentarzy:

  1. Witaj Andrzejku!
    Zaskoczyłeś mnie wysoką temperaturą. U mnie dzisiaj było 10 st.C.
    Twój ogród jest przecudny. Faktycznie padające deszcze są doskonałe dla naszych roślin.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusiu! U nas troszkę cieplej dziś było, ale temperatura ledwie doszła do +19 stopni. A roślinki faktycznie wspaniale teraz rosną :) Pozdrowienia Lusiu, miłego wieczoru!

      Usuń
  2. Maj tegoroczny jakiś chłodny. Niebo ciagle szare. Brakuje słońca. Jedyne pocieszenie, że rośliny dłużej kwitną.

    OdpowiedzUsuń
  3. U NAS CZŁY CZAS CHŁODNO, KUPIŁAM DZIŚ AKSAMITKI PO 1 ZŁ BO MAM WIELKI KOSZ I JESZCZE BYŁ PUSTY, SADZIŁAM I NAGLE ZERWAŁ SIĘ WIATR I LUNĘLO....POZDROWIENIA JĘDRUŚ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas dziś były +23 stopnie, momentami się chmurzyło ale ogólnie nie ma co narzekać :) Miłego weekendu!

      Usuń