UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

niedziela, 24 września 2017

Słoneczne weekendowe popołudnia

Wczoraj rano nic nie wskazywało na to, że pogoda się zmieni i wreszcie doczekamy się upragnionego słońca. Przed południem padało, było szaro, buro i smutno. Ale przed 14.00 zdarzył się cud. Niebo nagle się rozpogodziło, chmury gdzieś uciekły i słońce zawitało w całej okolicy. Dziś jest podobnie. Mimo tego, że jeszcze jest pochmurno, to słońce coraz śmielej przebija się przez warstwy szaro-białych chmur. Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć, które wczoraj popołudniu i wieczorem zrobiłem w ogrodzie. Dziś będzie mało tekstu. Wczoraj wyczerpałem limit na cały weekend albo i dłużej. Żartuję oczywiście. Zaraz zabieram aparat i idę na spacer poszukiwać pierwszych śladów jesieni, która zaczęła się w ostatni piątek o 22.02 :-)


Prawda, że jesień też potrafi być piękna? 

A już wkrótce na blogu znajdziecie opis roślin, które już przygotowały się do wiosennego kwitnienia. nie zabraknie także fotorelacji z mojego dzisiejszego spaceru, na który właśnie wyruszam :-) 

Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga!

8 komentarzy:

  1. To już nie tylko u mnie świeci słońce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już nie świeci :-( Robi się ciemno. A poza tym popołudniu po 2 godzinach słońca znów przyszły chmury :-(

      Usuń
  2. Dokładnie cud! U mnie około 13 od południowego wschodu chmury się rozstąpiły po prawie 4 dniach szarugi. Przerwałem sprzątanie i wyszedłem, pocieszyć się ze słońca:-) Złapać chwilę, póki zajdzie...jednak udało się, słonecznie było do zachodu słońca! Dzisiaj było szaro-zielono. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie słońce wczoraj dotarło przed 14.00 :-) A dziś, po 14.00 ale tylko na dwie godziny. Teraz pada deszcz :-(

      Usuń