UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

piątek, 26 maja 2017

Zostałem Ambasadorem

Dziś pora na obiecywaną od kilku dni niespodziankę, Jaką? Już już, chwileczkę, najpierw wstęp.

Jak wiecie mój blog i strona internetowa powstały po to, aby dzielić się z Wami moimi doświadczeniami ogrodniczymi. Od ponad 5 lat prawie codziennie opisuję swoje różne sukcesy i porażki związane z uprawą roślin. Tematem wiodącym zarówno na blogu jak i na stronie internetowej są oczywiście liściaste rośliny zimozielone. Ale poruszam także wiele innych ważnych problemów związanych z pielęgnacją trawnika czy oczka wodnego. A to wszystko okraszone jest opisami roślin oraz relacjami z różnych ciekawych przyrodniczo miejsc, w których mam przyjemność przebywać, i to zarówno w Polsce jak i za granicą. 


Tym bardziej miło mi poinformować Was, że właśnie zostałem Ambasadorem marki Victus, która prowadzi stronę internetową Idealny trawnik Na stronie tej znajdziecie mój pierwszy artykuł powstały we współpracy z tą marką. Przeczytacie w nim jak zakładać i pielęgnować żywopłoty, w szczególności z liściastych roślin zimozielonych. A takowe w Polsce można uprawiać! Artykuł znajdziecie TUTAJ

Dzięki współpracy z Victus możemy wspólnie promować ideę pięknych i zadbanych ogrodów. A Idealny trawnik oprócz mojego skromnego wkładu publikuje wiele cennych informacji związanych nie tylko z zieloną i równo przyciętą murawą, ale także z wieloma innymi aspektami zakładania i pielęgnacji ogrodów. 

Serdecznie zapraszam do lektury strony!

11 komentarzy:

  1. Gratuluję Andrzeju :)
    Zdecydowanie masz idealny trawnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, dziękuję bardzo :-) Miłego weekendu!

      Usuń
    2. aaa amnie interesuję czy są jakieś naturalne środki do dbania o trawnik :)

      Usuń
    3. Oczywiście, że są. Jest ich nawet bardzo wiele! Począwszy od biohumusu (kupa dżdżownic), poprzez wapno (późna jesień), aż po wszelkie (inne od biohumusu) nawozy organiczne (np. z pokrzyw czy fermentowanych kurzych kupek). Można tez czasami pozostawić ścięte źdźbła, to użyźni murawę. Miłej niedzieli. Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Gratuluję, zasłużyłeś :-) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Konrad, miłego weekendu! Aaa, byłem dziś w arboretum w Rogowie. Mają fajny sklepik z roślinami :-) Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Także gratuluję!
    Dla mnie takie ogrodowe ABC jest bardzo ważne, bo dopiero raczkuję. Przez 40 lat miałam tylko skrzynki na małym balkoniku, nic więcej. I nagle ogromem ziemi się zachłysnęłam :) Popełniłam wiele błędów, potem ochłonęłam i zaczęłam się douczać. Powolutku zazielenia się wokół domku. Dlatego chętnie korzystam z rad doświadczonych ogrodników.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :-) Bardzo dziękuję za miłe słowa :-) Jeśli będziesz potrzebowała jakiejś rady śmiało pytaj. Zawsze chętnie pomogę :-) Pozdrowienia!

      Usuń