UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

poniedziałek, 3 czerwca 2013

100 000 gości

Dziś na wieczór mam dla Państwa porcję kilku dobrych informacji. Pierwsza z nich i najważniejsza to ta, że mojego bloga odwiedził dziś gość nr 100 000! Jest mi z tego powodu niezmiernie miło! Nie liczyłem na to, że taki zwykły blog spotka się z tak dużym zainteresowanie! Bardzo za to Państwu dziękuję i obiecuję, że dołożę wszelkich starań żeby dalej było ciekawie, kolorowo i oczywiście zimozielono!


Druga dobra informacja jest taka, że przed południem udało mi się wreszcie skosić trawnik! nareszcie. Chociaż trawa była jeszcze trochę mokra to jednak musiałem ją przyciąć, bo była już bardzo wysoka.


Trzecia miła rzecz to wesołe życie rybek w oczku. Pływają jak szalone, codziennie pochłaniają spore ilości jedzenia. Wygląda też na to, że udało mi się przynajmniej na jakiś czas przepłoszyć wrony i koty, które z apetytem przesiadywały na kamieniach przy oczku.


Gorsza informacja jest taka, że przez ostatnio ciągle padające deszcze bardzo szybko przekwitają różaneczniki. Susza również źle na nie działa, ale wielkie krople deszczu zrywając wręcz ich delikatne płatki.


Popołudniu niestety pogoda się pogorszyła i przyszła gwałtowna burza. Po niej zaś znów zaświeciło słońce.


Jeszcze raz dziękuję za tak liczne odwiedziny i zapraszam do codziennej lektury bloga!

2 komentarze:

  1. Gratulacje 100 tysięcy dobrze że masz chociaż trochę dobrej pogody bo u mnie cały czas leje chociaż właśnie teraz przestało padać i nieśmiało przebija się słoneczko może jutro będzie ładnie i ja zacznę coś robić w ogrodzie a trawa rośnie jak szalona pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dzięki! To racja... Trochę słońca, trochę deszczu i burz, generalnie do d..y Pozdrowienia!

      Usuń