UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

poniedziałek, 8 stycznia 2018

Pogodowe inspiracje

Witajcie! Wiem wiem... Miało być o magnoliach, ale pogoda sprawiła, że przesunę je na kolejny dzień. A dziś zapraszam do obejrzenia wirtuozerii przyrody. Aura potrafi namalować wspaniałe obrazy. 

Ranek powitał mnie temperaturą ok. -7 stopni C. Ale w ciągu dnia było +3. Jutro będzie podobnie. Oby było tak słonecznie jak dziś. Zapraszam do obejrzenia zdjęć!



  
Ufff, a o magnoliach będzie jutro...

Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga!

16 komentarzy:

  1. Piękne obrazy maluje natura w Twoim ogrodzie. U nas było minus trzy i cudne słoneczko. Oby tak dalej. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne rysunki! Bardzo mi się podoba taka zima. Nie za ostra, ale też nie za ciepła :-) Serdeczności!

      Usuń
  2. Cześć, fantastycznie, baśniowiowo, nie bajkowo, bo bajki niezbyt dobrze się kończą:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są właśnie te piękne chwile zimy, które lubię :-) Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Przynajmniej trochę bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, jak pięknie.
    U mnie szaro, ponuro.
    Mam problem z opublikowaniem komentarzy.
    czy znowu coś dzieje się na Bloggerze?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieje się, u mnie to samo.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję Gajo!
      Przynajmniej wiem, że nie jest to problem w moim komputerze.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Ojej, ja mam to samo! A jeszcze do tego nie mogłem dwóch postów opublikować. Dziś cudem mi się udało. Podobnie zresztą z komentarzami :-(

      Usuń
  5. Wspaniały ogród. Też chciałabym mieć przy domu kawałek zieleni, może jakieś oczko wodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, bardzo dziękuję za miłe słowa. Jeśli chodzi o ogród to służę poradą. Ponadto mój ogród jest otwarty dla chętnych, wystarczy tylko się umówić na spotkanie. Z Warszawy jest blisko :-) Pozdrowienia!

      Usuń
  6. Wspaniała galeria! Uwielbiam rośliny, bardzo lubię podglądać, jak powstają piękne kompozycje.

    OdpowiedzUsuń