UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

niedziela, 24 kwietnia 2016

Porządki przed wyjazdem

Od kilku dni zwiedzam Gruzję. W dniu wyjazdu do czyli we środę coś mnie napadło i od rana robiłem porządki w ogrodzie. Zamiast pakować się i oczekiwać na podróż zabrałem się za pracę. Z pomocą pracownika wyczyściłem oczko wodne. Nie było tam dużo brudu, ale za to bardzo porozrastały się glony.


W tym czasie rybki oczekiwały na nowe warunki w dużym wiadrze.


Podbierakiem złowiłem nawet węgorza, który w ciągu roku bardzo urósł.


Po oczyszczeniu do oczka dopuściłem świeżą wodę.

 
Zdążyłem też skosić trawnik.


Do 13.00 było słonecznie ale chłodno. Potem przyszły burze, ulewy, a nawet pojawił się grad.


Popołudniu spakowałem walizkę i wieczorem pojechaliśmy ze znajomymi na lotnisko. Wylot tuż przed północą! 

Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga!

4 komentarze:

  1. To się napracowałeś! Po przyjeździe będziesz miał mniej pracy:)
    Czekam na relację z Gruzji. Tam są ciekawe rośliny, inna strefa klimatyczna. Jest co zwiedzać.Przyjemnej i owocnej podróży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu. Jeszcze jestem w Gruzji. Za kilka dni rozpocznę relację z przepięknej Gruzji :-)

      Usuń
  2. Sama rozumiem jak jest ogromnie dużo pracy przy wymianie wody w oczku.czekamy na lepszą pogodę:-) udanej wycieczki

    OdpowiedzUsuń