UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

piątek, 23 czerwca 2017

Ogrodowa Mapa Polski - pomysł na wyjazdy

Właśnie zaczynają się wakacje. W szkołach zabrzmiał ostatni dzwonek i niektórzy pakują już walizki i plecaki aby rozpocząć wakacyjną przygodę. Podróżując po kraju warto zapoznać się z Ogrodową Mapą Polski. Znajdziecie tutaj wiele ciekawych przyrodniczo miejsc. Jadąc przez Polskę sprawdźcie koniecznie gdzie można spotkać piękną zieleń. Ogrody botaniczne, arboreta, ogrody prywatne i parki to tylko część tego, co znajdziecie na https://omp.oop.org.pl/

Jak wiecie jestem redaktorem Mapy. I dzięki moim staraniom teraz możecie przeczytać o OMP w Magnolii. W lipcowym numerze pojawiła się pierwsza część cyklu, w którym Pan Andrzej Nowiński - Redaktor naczelny Ogrodowej Mapy Polski opisuje warte odwiedzenia miejsca.


Już wkrótce kolejne część prezentacji. A oprócz tego w Magnolii jak zawsze mnóstwo ciekawych artykułów i porad. 

Dodam tylko, że mapa cały czas się rozwija i regularnie pojawiają się na niej nowe miejsca. Szczegóły znajdziecie TUTAJ


Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga!

6 komentarzy:

  1. Super mapa! Mieszkam w za Gdańskiem a jeszcze nigdy nie byłam w Parku Oliwskim. Wstyd! Muszę to naprawić w tym roku :P
    Byłam za to w Krajobrazowym Parku Narodowym w okolicach Słupska w czasach szkolnych.
    Może to Cię zainteresuje :)
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Parki_krajobrazowe_w_Polsce#wojew.C3.B3dztwo_pomorskie.5B16.5D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz to koniecznie naprawić :-) Oooo, a tego parku nie znałem. Toteż moją nieobecność tam muszę koniecznie naprawić ;-) Serdeczności!

      Usuń
  2. Planując wyjazdy korzystam z tej mapy :) Miło wiedzieć, że jesteś jej redaktorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ryki, ogrod Daglezji, to tylko około 35 km ode mnie. Lublin, OB, też jeszcze nie byłem, jest co zwiedzać :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ja w OB w Lublinie też jeszcze nigdy nie byłem. Zresztą w Rykach też nie :-) Oj jest co zwiedzać :-) Pozdrowienia!

      Usuń