UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

niedziela, 26 sierpnia 2012

Zieleń to życie 2012

W Warszawie w ten weekend możemy podziwiać piękne rośliny, różnego rodzaju sprzęt ogrodniczy oraz wszelkiej maści środki ochrony roślin czy nawozy.


Już po raz 20 zorganizowana została wystawa pt. Zieleń to życie. Wszystkie te cuda możemy oglądać w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego.



Wczoraj odwiedziłem to miejsce i jak zawsze wyszedłem z Wystawy bogatszy o nowe doświadczenia oraz... rośliny, które zakupiłem na kiermaszu towarzyszącym Wystawie. 


W halach EXPO XXI możecie Państwo zobaczyć produkty ponad 300 wystawców. Jedna hala poświęcona jest w całości roślinom. Ja dostałem tam kręćka. Jak zawsze jest mnóstwo pięknych roślin, w tym sporo nowości! Mój wzrok przekłuła nowo odmiana hibiscusa - Summerific! To krzew, który wg wystawcy zimuje w gruncie w naszych warunkach klimatycznych. Odmiana ta ma olbrzymie kwiaty, dorasta do ok. 100 - 150 cm i dobrze się rozkrzewia. Wymaga miejsc słonecznych lub półcienistych oraz żyznej, wilgotnej i regularnie nawożonej gleby.


Wśród wielu pięknych roślin spotkałem misia. To bukszpan uformowany w kształt tego zwierzaka. Prawda, że piękny?


Jak co roku mnóstwo ludzi gromadziło się przy stoisku z clematisami. Te piękne pnącza są ozdobą wielu ogrodów. Ja też się tam zatrzymałem.


Dziś jest już drugi i ostatni dzień Wystawy. Wczoraj i dziś wszyscy chętni mogli i wciąż jeszcze mogą zwiedzać Centrum EXPO XXI. Po godzinie 15.00 odbędzie się wielka sprzedaż wystawianych roślin. Gorąco polecam!!! Za naprawdę symboliczną cenę zawsze można tam było kupić wspaniałe okazy. Koniec Wystawy przewidziany jest na godzinę 17.00.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz