UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

piątek, 13 grudnia 2013

Trzmielina - nowe artykuły!

Zapraszam Wszystkich do lektury mojej strony internetowej www.zimozielonyogrod.pl  Dziś ukazały się tam dwa nowe artykuły dotyczące uprawy trzmielin pnących:
- Canadale Gold,
- Emerald'n Gold.

Poniżej jeden z krzewów tej pierwszej odmiany. Zdjęcie zrobiłem w Ogrodzie Botanicznym we Wrocławiu!


Korzystając z kiepskiej pogody i generalnie z zimy będę teraz praktycznie codziennie dodawał coś nowego na stronie. na pewno poinformuję o tym wszystkich Czytelników bloga!

Serdecznie zapraszam na stronę internetową!

2 komentarze:

  1. Ostatnio Andrzejku u Ciebie tyle ciekawych rzeczy do poczytania a ja nie mam zupełnie czasu. Nadrobię to po Świętach. Tymczasem przesyłam uściski i wracam do sprzątania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, przede mną mycie okien. Miałem myć jakiś czas temu ale na szczęście tego nie zrobiłem, bo po Ksawerym musiałbym znów myć :) Pozdrowienia Ewuniu! Miłego weekendu i jak najmniej sprzątania!

      Usuń