UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

poniedziałek, 15 października 2018

Cudowna niedziela w Łodzi i okolicach - wstęp

14 października 2018 roku na długo pozostanie w mojej pamięci. W niedzielny poranek pojechałem w miłym towarzystwie do Łodzi. W tamtejszym ogrodzie botanicznym spędziłem cudowne chwile z Arletką i Jackiem. Potem odwiedziłem palmiarnię. Spełniłem moje kolejne ogrodowe marzenie. Dziękuję Panie Danielu! A na sam koniec pojechałem do raju - Raju Małgosi. Wkrótce dokładnie opiszę moje spacery po Łodzi i okolicach. Dziś zapraszam Was na krótki wstęp do tego, co ju niedługo przedstawię w szczegółach, W międzyczasie użytkowników portalu społecznościowego Facebook zapraszam do odwiedzenia strony Raj Małgosi Jestem przekonany, że będziecie zachwyceni tym cudownym, dopieszczonym w każdym calu ogrodem. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć, któe są jedynie wstępem do tego, co zobaczyłem wczoraj w Łodzi i w okolicach.

Ogród botaniczny


Palmiarnia


Raj Małgosi


Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga.

2 komentarze:

  1. Piękna aleja na trzecim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to bardzo urokliwe miejsce. Jesienna sceneria tej alei jest wręcz bajkowa. Pozdrowienia :-)

      Usuń