UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

środa, 1 listopada 2017

Gościnne występy

Moi drodzy. Miło mi poinformować, że moja blogowa koleżanka Magda opublikowała na swoim blogu wpis, w którym zaprasza... na mojego bloga. To tzw. wpis gościnny, a Magda zaprosiła do tej jakże poważnej i odpowiedzialnej zabawy sporo blogerów ogrodniczych. Wpis ten znajdziecie TUTAJ



Magda z wykształcenia jest biologiem, a jej największe pasje to ogrodnictwo i edukacja. Od lat pisze jednego z najstarszych polskich blogów ogrodniczych, który znajdziecie TUTAJ Ponadto dzieli się swoimi pasjami prowadząc warsztaty, wykłady czy też współpracując z różnymi wydawnictwami. Jest autorką książek przyrodniczych dla dzieci i młodzieży, konsultantem merytorycznym książek ogrodowych, a także podręczników szkolnych. 

Prezentacja mojego bloga u Magdy to dla mnie duże wyróżnienie! Magda, bardzo dziękuję :-)


Serdecznie zapraszam do lektury zarówno bloga Magdy jak i mojego.

2 komentarze:

  1. Odwiedziłem bloga z tym wpisem, wygląda bardzo zachęcająco moim zdaniem :-) Pozdrawiam, udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda bardzo ciekawie pisze :-) No i ma ogromną wiedze i bogate doświadczenie. Słonecznego i ciepłego weekendu, serdeczności!

      Usuń