UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

wtorek, 16 czerwca 2015

Okolice Wejherowa

Niecały miesiąc temu byłem w Wejherowie. O tym mieście pisałem już TUTAJ. Spacerując po nim natknąłem się na wiele ciekawych liściastych roślin zimozielony, o których napisałem TUTAJ 

Wejherowo jest bardzo ciekawym miastem, ale równie ciekawe i piękne są jego okolice. Miałem przyjemność je obejrzeć i dziś zapraszam na krótką foto relację z tej wycieczki. 

Jadąc drogą w kierunku Bałtyku kilkanaście kilometrów za miastem można odwiedzić Piaśnicę. To miejsce, gdzie pomiędzy jesienią 1939 roku, a wiosną 1940 roku Niemcy zabili ponad 12 tysięcy mieszkańców Pomorza Gdańskiego. W większości była to polska inteligencja, dlatego też Piaśnica zwana jest często drugim Katyniem.



W miejscu kaźni rosną piękne lasy, które podczas mojego pobytu ukazywały jak na ironię wspaniałą i świeżą zieleń borowin. 


W drodze nad Bałtyk podziwiałem wspaniałą faunę i florę Kaszub.



Zjawiskowo wyglądały pola porośnięte kwitnącym wtedy rzepakiem. Co prawda pogoda nas nie rozpieszczała, ale mimo wszystko plaże bałtyckie mnie zachwyciły. Po pierwsze piękne, a po drugie jeszcze puste!


Było dosyć wietrznie. Ale nie przeszkadzało mi to w podziwianiu morza i fal.


W drodze powrotnej do Wejherowa odwiedziłem Mrzezino, gdzie rośnie jedna z największych w Polsce araukarii chilijskich. O tym miejscu pisałem z kolei  TUTAJ


Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz