UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

sobota, 2 listopada 2013

Zimozielony ogród - coś jubileuszowego

Ostatnie dni przyniosły mojemu blogowi kilka jubileuszy. Podczas mojego pobytu w Berlinie liczba odwiedzających osób przekroczyła 150 000, a dziś opublikowałem posta nr 500. Wasze odwiedziny, komentarze, maile czy uwagi są dla mnie zawsze inspirujące. Bardzo dziękuję za to co było do dzisiaj i proszę o więcej.


Do tej pory na blogu pojawiły się posty i informacje o różnych liściastych (i nie tylko) roślinach zimozielonych (tu też muszę napisać, że nie tylko o takich), relacje z moich wizyt w różnych parkach i ogrodach botanicznych czy zwykłe relacje z codziennego życia ogrodu. Mam nadzieję, że były dla Państwa przydatne. 

Ze swojej strony postaram się coraz bardziej profesjonalnie pisać bloga i zamieszczać na nim wiele ciekawych i użytecznych informacji.

W podziękowaniu za Państwa obecność zamieszczam w tym poście dwa zdjęcia. Pochodzą one z berlińskich Ogrodów Świata. Można na nich zobaczyć pięknie przebarwiające się klony. Niech to piękno będzie dla Was moim podziękowaniem.


Już wkrótce zapraszam na kolejne relacje zarówno z Ogrodów Świata w Berlinie jak i z innych ciekawych miejsc. Zapraszam również do śledzenia życia mojego ogrodu. Być może coś Państwa zainspiruje lub zaciekawi. 

A dziś jeszcze w ramach podziękowań za tak liczne grono Czytelniczek i Czytelników zamieszczę kolejną fotorelację z Ogrodu botanicznego w Berlinie. Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga oraz do zapisywania się do grona jego obserwatorów.

2 komentarze:

  1. Gratuluję Andrzejku, Twoje statystyki są nie do pobicia. Przepiękne zdjęcia. W klonach jestem zakochana od dawna, niestety bez wzajemności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu! Ja też uwielbiam klony, szczególnie jesienią :) Pozdrowienia!

      Usuń