UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

niedziela, 3 listopada 2013

Wspaniałe niedzielne przedpołudnie

Dziś dość leniwie podniosłem się z łóżka tuż przed 09.00. Moim oczom ukazał się wspaniały widok panujący za oknami. Nie wytrzymałem i zrobiłem kilka zdjęć. To takie optymistyczne! Musze się koniecznie podzielić z Państwem moimi wrażeniami. Cóż za miła listopadowa niespodzianka.



Wspaniałe słońce oświetlało całą okolicę.


Temperatura o 10.00 doszła do +15 stopni C.


Jak dla mnie taka pogoda może utrzymywać się do końca jesieni i przez całą zimę. Ale nie łudźmy się. Listopad to kapryśny miesiąc i tak jak pisałem wczoraj aura może się zmienić z dnia na dzień. Z informacji satelitarnych ze strony www.sat24.com wynika, że od Zachodu nad Cetrum kraju już nadciągają chmury i opady. Ale te też są potrzebne. Póki co cieszmy się ładną i ciepłą aurą.


A już popołudniu zapraszam na kolejną relację z Berlina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz