UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

piątek, 24 marca 2017

Wizyta w IV programie Polskiego Radia

Nowe technologie coraz częściej wkraczają w nasze życie. I to czy tego chcemy, czy nie. Tysiące różnych aplikacji dostępnych na smartfonach rozpoznają autora i tytuł piosenki, kierują nas przez nieznane miasto czy pozwalają na opłacenie rachunków przez telefon. Dzięki nowinkom technologicznym nasz smartfon może gasić światło czy zasłaniać zasłony albo uruchamiać alarm w naszym mieszkaniu czy domu. I to nawet wtedy, gdy nie ma nas na miejscu.


A czy wiecie, że smartfon może posłużyć nam jako narzędzie do uruchamiania i kontrolowania systemu nawadniającego w ogrodzie? Wiecie, że możecie za pomocą telefonu sterować oświetleniem w ogrodzie? A słyszeliście o możliwości obsługi oczka wodnego czy karmienia rybek za pośrednictwem aplikacji na smartfona? 

O tym, oraz o innych nowinkach technologicznych w ogrodach mówiłem wczoraj w radiowej Czwórce (Polskie Radio pr. IV), w audycji pt. Trochę Optymizmu po Południu (TOP), którą prowadzi Kuba Marcinowicz.

Nagranie z audycji znajdziecie TUTAJ

Poszczególne wejścia rozpoczynają się od 03.00, 09.55, 05.38 oraz 23.06 minuty nagrania. Ale piosenek też warto posłuchać :-) Całkiem fajnie grają!

A już wkrótce na blogu rozpocznę nowy cykl poświęcony nowym technologiom w ogrodzie! Będzie ciekawie i nowocześnie!

Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga, a słuchaczy do Programu IV Polskiego Radia!

8 komentarzy:

  1. Świetny temat:) Jestem ZA

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no - gratuluję! Te wszystkie nowinki na pewno ułatwiają życie. Najpierw jednak trzeba zainstalować to i owo, żeby było co uruchamiać. Chętnie sobie posłucham Twoich występów Andrzejku.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego, wiosennego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Znów mam problemy z platformą blogera. Tym raz z Google+ i listami czytelniczymi. Pół dnia siedziałem nad tym we czwartek. Najpierw zniknęły mi osoby konserwujące i listy czytelnicze. Potem całe Google+ Do tego doszedł jeszcze brak możliwości publikowania postów. Coraz częściej coś złego dzieje z blogerem :-(

      Usuń
  3. Wow gratulacje Andrzeju :)
    ja ostatnio czytałam o współpracy smartfona z piekarnikiem, też byłam lekko zszokowana że takie nowinki mamy na rynku ;)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niewiarygodne jak technika idzie do przodu :-) Serdeczności, miłego weekendu! :-)

      Usuń
  4. Andrzejku, przyjmij moje serdeczne gratulacje!!!
    To wprost niewiarygodna jak technika idzie do przodu.
    W USA są już lodówki, które podają które produkty mają krótki okres gwarancji, jakie zapasy się kończą i inne bajery. O piekarniku też czytałam.
    Hi hi hi... Ja nie kupię sobie takiej lodówki ponieważ nie robię tak dużych zapasów bo w naszym kraju wszystko można kupić na bieżąco. Zakupy robimy raz w tygodniu wg wykazu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Ja na zakupy zawsze jadę z kartką :-) Rach ciach i już :-) Miłego tygodnia!

      Usuń