UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

wtorek, 20 lutego 2018

Gardenia 2018 Poznań

Witajcie kochani. Ostatnie kilka dni spędziłem w szpitalu. na szczęście jestem już w domu i dochodzę do siebie. Niestety Poznańskie Targi wypadły z mojego lutowego kalendarza. Ale być może odwiedzę stolicę Wielkopolski w kwietniu. Może będzie już zielono i zobaczę piękne magnolie w Kórniku...


A jutro zapraszam na kolejny artykuł z cyklu poświęconego ostrokrzewom. Idą spore mrozy i będzie to dobry test dla liściastych roślin zimozielonych! Bardzo jestem ciekaw jak je przetrwają. Dziś piszę krótciótko, bo jestem padnięty i odpoczywam na kanapie. Serdeczności!

10 komentarzy: