UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

poniedziałek, 21 stycznia 2019

Gardenia 2019

Już za dwa miesiące, 20 marca wieczorem powitamy astronomiczną wiosnę? Tęsknicie? Bo ja bardzo! Kiedy zawita do nas wiosna termiczna? Tego na pewno nie wiadomo. Pewne jest jedno. Dla wszystkich miłośników ogrodów symbolicznym początkiem wiosny są Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA, które co roku odbywają się w Poznaniu. Tegoroczna edycja już za miesiąc, od 21 do 23 lutego 2019.


W Targach weźmie udział ok 600 wystawców nie tylko z Polski ale i z zagranicy. Jak podaje strona internetowa https://www.targigardenia.pl/pl/ spotkać tu będzie można producentów sprzętu i materiałów ogrodniczych, właścicieli i pracowników hurtowni, centrów czy sklepów ogrodniczych. W Poznaniu nie zabraknie osób odpowiedzialnych za tereny zieleni miejskich i osiedlowych, architektów krajobrazu, przedstawicieli firm wykonujących ogrody, właścicieli gospodarstw ogrodniczych i szkółkarskich. W targach oczywiście wezmą udział także miłośnicy ogrodów.

I ja się tam wybieram, aby szukać wiosny, która powoli będzie wkraczać do Polski z zachodu i południa kontynentu.  Oprócz wiosny poszukam tez nowych inspiracji oraz roślin do ogrodu. No i oczywiście podyskutować z liderami branży ogrodniczej. Na ww. stronie internetowej już wkrótce znajdziecie dokładny program imprezy oraz pełną listę wystawców. Serdecznie zapraszam!

2 komentarze:

  1. Andrzejku, pytałeś o Beatkę-Becię. U mnie pod linkiem "POMÓŻCIE" jest więcej na Jej temat. Na zrzutce jest zbiórka na Jej rodzinę i na Męża.
    Beatki wielką pasją jest kolekcjonowanie pocztówek. Przed świętami zwróciła się do mnie z prośbą czy nie przyślę jej widokówek z odwiedzanych miejsc. Przesłała mi swój adres domowy. Przypuszczam, że przesyła go wielu osobom. Ona autentycznie ciszy się z każdej przesłanej kartki. Ponieważ zimy nie lubię, dlatego bardzo sporadycznie wyjeżdżamy w weekendy. 12 stycznia (pogoda nie dopisała) pojechaliśmy do Kalwarii Zebrzydowskiej zobaczyć tamtejsze szopki bożonarodzeniowe. Posłałam jej kartkę i kalendarz. Wiedząc o Jej trudnej sytuacji do koperty dołączyłam pieniądze. Wczoraj odwiedzając Jej posta zobaczyłam konto, więc umieściłam na swoim blogu.
    W przyszłym tygodniu też w liście wyślę pieniążki ponieważ nie wiem na jakich zasadach funkcjonują te Zrzutki.
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusiu, bardzo dziękuję za informację. Trochę Gapcio ze mnie, ale już szukam tego linka :-) Serdeczności! Ludziom trzeba pomagać!

      Usuń