UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

czwartek, 27 września 2018

Nowe rośliny - jesień 2018

Jesień to doskonały okres na przesadzanie czy sadzenie nowych krzewów w ogrodach. Wiele razy obiecywałem już sobie, że nie będę już kupował i dosadzał żadnych roślin. Bo miejsca już nie ma, a ogród nie jest z gumy. Ale jak zwykle zwyciężyła miłość do roślin. W ostatni weekend dość dokładnie przejrzałem ofertę jednego ze sklepów internetowych. Zachęciły mnie do tego zdjęcia mahonii Cabaret zamieszczone przez pewnego miłośnika roślin na jednym z portali społecznościowych. Miałem zamówić tylko tę mahonie, ale... Skoro mam zapłacić koszty przesyłki to może warto zastanowić się nad innymi krzewami? No i w ten sposób stałem się szczęśliwym posiadaczem poniższych roślinek.

Mahonia Cabaret


2 hortensje Magical Fire


2 azalie zimozielone Dorota


Różanecznik impeditum


Dąb ostrolistny


Drimus lanceolata


Mitchella płożąca


Roślinki przyjechały dzisiaj. Jutro albo w sobotę będę je sadził. Miejsca znalazłem i na pewno pokażę Wam jak wyglądają posadzone w glebie, w sąsiedztwie innych roślin. 


Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga.

5 komentarzy:

  1. Andrzejku!
    To się nazywa uzależnienie! Jednak doskonale Cię rozumiem. Ty masz wyjątkowe poczucie piękna, które wymusza jakby chęć posiadania tych nietuzinkowych roślin. Muszę przyznać, ze zakup fantastyczny. Domyślam się, że dzisiaj rośliny zostały już posadzone.
    Miłego i szczęśliwego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Lusiu, nie mogłem się oprzeć :-) Dziś nie udało się ich posadzić. Za dużo miałem sprzątania w ogrodzie. Ale jutro... Dam radę :-) Dziękuję Lusiu za zrozumienie :-) Przemiłego weekendu :-)

      Usuń
  2. Cześć. Oryginalne, piękne sadzonki :-) Cabaret super! Najbardziej jestem ciekaw jak sobie poradzi dąb ostrolistny i Drimus Lanceloata - pieprz górski? U mnie nowe malutkie rośliny: juka Color Guard, Ostrokrzewy: Golden Gem, Green Lustre, Green Glory, bukszpan Golden Triumph i Modrzewnica. Golen Gem i juka najpiękniejsze. Pozdrawiam. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Konrad. Ale masz fajne nowe rośliny! Super, gratulacje. Dąb ostrolistny i drimus (tak, to pieprz górski) to kolejne eksperymenty ogrodowe. Zobaczymy jak sobie poradzą :-) Modrzewnicę miałem ale nie chciała u mnie rosnąć :-( Nie wiem czemu. Trzymam kciuki za Twoje nowe roślinki :-) Serdeczności, miłego weekendu!

      Usuń