UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

piątek, 22 lutego 2019

Zapraszam na nową stronę

Moi drodzy, pamiętajcie proszę, że tutaj nie będzie już nowych wpisów. Wszystkie nowe teksty wraz z innymi elementami komplementarnymi strony znajdziecie na www.zimozielonyogrod.pl Serdecznie zapraszam, tm bardziej, że znajdziecie tam nie tylko wpisy blogowe ale także takie elementy jak porady ogrodnicze, zasady zakładania trawnika czy oczek wodnych, opisy moich roślin oraz inne ciekawe kategorie. Życząc Wam miłego wieczoru serdecznie zapraszam na odmienioną stronę. Tak także możecie komentować wpisy, wysyłać maile czy po prostu cieszyć się nową jakością strony :-)

2 komentarze:

  1. Czyżbyś się przestraszył? Wiele portali likwiduje u siebie blogi. Zniknęły już na Onecie, Wirtualnej, lada dzień zniknie G+.
    Jestem ciekawa czy nową stronę opracował Ci informatyk? Domyślam się, że w tej chwili nie masz czasu jednak zainteresowałeś mnie tym nowym pomysłem. Jak to wygląda pod względem finansowym. Czy stronę corocznie należy opłacać? czy prowadzenie nowego bloga nastręcza jakieś problemy, jest trudniejsze?
    Życzę Ci powodzenia i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusiu. Nie, absolutnie się nie przestraszyłem. Do tej pory miałem stronę internetową i bloga. I postanowiłem je zintegrować w jeden portal. Są tam różne porady, opisy roślin i posty blogowe :-) Jeśli chodzi o koszty, to wykupienie domeny i hostingu to koszt ok. 100 PLN rocznie. Przeniesienie bloga to ok. 500-1000 PLN. Zależy gdzie znajdziesz taką osobę. Ja znalazłem Panią przez internet i zrobiła mi to za 500 PLN. Ale znalazłem też firmę, która chciała za to samo 2500 PLN!!! Zobacz jaka różnica! Ciekaw jestem Twojej opinii i tym moim nowym portalu :-) Serdeczności :-)

      Usuń