UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

czwartek, 30 lipca 2015

Nowe rośliny - owoc krótkich wakacji

Po kilku dniach wojaży wróciłem do domu. Od piątku do wtorku zwiedziłem Arboretum w Rogowie, ogród przykościelny w Mikołowie - Bujakowie,  Cieszyn, Bielsko-Białą, Ogrody Kapiasów, Gliwice, Park Śląski w Chorzowie oraz Ogród Śląski w Świerklańcu. Już wkrótce opublikuję posty ze zdjęciami z tych ciekawych miejsc. Oczywiście po drodze odwiedziłem kilka szkółek no i dzięki temu moja Fabia zapełniona została krzewami.


Kupiłem 4 odmiany ostrokrzewów: kolczasty, Argentea marginana, Argenteovariegata oraz Silver Queen. Do tego 2 trzmieliny Dart's Blanket. Trafiłem tez kalinę Dawida, która niestety jest rzadkością w naszych sklepach ogrodniczych.


Wśród zakupów były również głogownik Red Robin, trawka zimozielona oraz aukuba japońska o ciemnozielonych liściach.



Teraz muszę się zastanowić gdzie posadzić nowe rośliny. W ogrodzie mało już jest miejsc, które mogłyby je ugościć, ale na pewno coś wymyślę. Oczywiście nie omieszkam o tym napisać.

Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz