UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

sobota, 14 kwietnia 2018

Ambasador - Zimozielone rośliny zadarniające

Na pewno pamiętacie jak kilka dni temu pisałem o wertykulacji trawnika. W tym roku z uwagi na aurę wykonałem ten zabieg kilka dni później niż w zeszłym roku. Żeby trawnik wyglądał pięknie dosiałem też trochę nasion traw cieniolubnych oraz rozsiałem nawóz ze sporą dawką azotu. Pierwiastek ten ma bardzo duży wpływ na wzrost nie tylko trawy, ale także innych roślin. A wszystko po to, żeby murawa już za kilka tygodni prezentowała się jeszcze lepiej niż teraz. 


Niestety, jak wiecie, w niektórych miejscach, szczególnie tych zacienionych, trawa nie chce rosnąć. Są także takie miejsca, w których z powodów praktycznych nie siejemy trawy. To różne skarpy czy inne trudno dostępne tereny, gdzie koszenie trawy byłoby często wręcz niemożliwe. Co zrobić, żeby takie zakątki zieleniły się przez cały rok? Wystarczy posadzić tam zimozielone rośliny zadarniające i okrywowe. Miło mi zaprosić Was na pierwszą część artykułu, w którym je prezentuję. Tekst i zdjęcia znajdziecie w rubryce Porady na stronie internetowej www.idealnytrawnik.pl Żeby Wam było łatwiej znaleźć artykuł kliknijcie TUTAJ


Takich roślin jest naprawdę dużo! W wielu przypadkach ich uprawa jest bardzo prosta, a same rośliny nie są zbyt wymagające. Więcej przeczytacie TUTAJ oraz na blogu i mojej stronie internetowej. 

Serdecznie zapraszam do lektury!

2 komentarze:

  1. ja też teraz szykuję się do wysiewu trawy - z czego polecałbyś skorzystac/ Póki co Barenbrug wydaje się dobrym wyborem https://www.gardenflora.pl/trawa-uniwersalna-barenbrug-green-universal-5kg.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecałbym mieszanki traw marki POKON :-) Można je znaleźć m.in. tutaj: http://www.victus.pl/produkty/nawozy-trawa-i-podloza/mieszanki-traw2

      Usuń