UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

środa, 18 kwietnia 2018

Ambasador- rośliny zadarniające i okrywowe 2

Miło mi Was poinformować, że w zakładce "Porady" na stronie internetowej Idealny trawnik ukazała się druga część porad dotyczących doboru i uprawy różnego rodzaju roślin zadarniających i okrywowych. To już kolejny artykuł mojego autorstwa opublikowany na tej stronie. Dowiecie się z niego, jakie rośliny mogą zastąpić trawnik czy byliny w miejscach, gdzie z różnych przyczyn trawa nie może rosnąć. Tym razem piszę o bluszczach, kopytniku, bergenii czy golterii. Serdecznie zapraszam do lektury.


Zanim zaplanujecie nowe nasadzenia w ogrodzie bądź też zwrócicie się o pomoc do projektanta warto zapoznać się z podstawowymi informacjami dotyczącymi warunków upraw różnych roślin. Dzięki temu unikniecie błędów i nie dacie się oszukać przez niesolidnego architekta zieleni. 

2 komentarze:

  1. Nie zapomnij o runiance. To, co widziałam w Poznaniu blisko Opery poraziło mnie pięknem - runiankowy dywan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, nie zapomniałem. Runianka była w pierwszej części :-)

      Usuń