UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

czwartek, 7 grudnia 2017

Kolory późnej jesieni

Witajcie. Dziś czeka mnie kolejny dzień porządków w ogrodzie. A poza tym wizyta u lekarza. Podczas porządków ponad 3 tygodnie temu dosyć mocno uderzyłem się w udo. I zrobiła mi się duża gulka pod skórą. Powoli maleje ale musi obejrzeć to chirurg. Pędzę więc do ogrodu, a dla Was mam kilka zdjęć przedstawiających kolory późnej jesieni w moim ogrodzie. Zdjęcia robiłem wczoraj (telefonem).


A dziś wieczorem, zgodnie z obietnicą opublikuję posta o jesiennej pielęgnacji trawnika i o przygotowaniu murawy do zimy.

7 komentarzy:

  1. Niby zimozielono, a ile kolorów! Tylko trzeba je dostrzec. co dyskusji na fb - mnie się wydaje, że jak się ma i kocha, to co się lubi, to jest dobrze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Dokładne, każdy lubi co innego i trzeba to uszanować :-) Serdeczności!

      Usuń
  2. Andrzeju!
    mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku.
    Czekałeś aż trzy tygodnie by pójść do lekarza?
    daj znać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusiu. Wszystko jest OK, a krwiak już prawię do końca się wchłonął :-)

      Usuń
    2. Och, kamień z serca.Będę szczera, Martwiłam się o Ciebie.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Droga Lusiu. Niemiernie mi miło :-) Przyznam szczerze, że musiałem sobie robić ciepłe okłady z termoforem ;-) Dla mnie to nowość :-) Hi hi, było śmiesznie. Serdeczności!

      Usuń
  3. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń