UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

czwartek, 7 lutego 2019

Rok w ogrodzie - 09.02.2019

Jak już pewnie wiecie mój ogród po raz kolejny odwiedziła dzielna i pracowita ekipa programu "Rok w ogrodzie". Zima nie była nam straszna. Lekki mróz też nie przeszkadzał w realizacji materiału. Takie zimowe tło idealnie pokazuje, że ogród w styczniu też jest zielony.  

Już w najbliższym odcinku, który będzie emitowany w sobotę 09 lutego 2019 o godz. 07.20 na antenie TVP 1 opowiem Wam o niezwykle ciekawych i rzadko spotykanych w Polsce roślinach.


Tłem moich opowieści jest oczywiście Zimozielony ogród. A ich bohaterami są tym razem m.in. skimia japońska czy araukaria chilijska. 


Serdecznie zapraszam do obejrzenia sobotniego odcinka programu "Rok w ogrodzie".

12 komentarzy:

  1. Taki ogród to tylko pozazdrościć. Uwoelbiam ten program i miło Pan widzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :-) I zapraszam na program :-)

      Usuń
  2. Super. Jak nie zaspie to obejrze hihu... Czasami synek a budzik nasz tez potrafi nie zadzwonic po 6 rano hi hi pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, jakbyście zaspali na pewno wrzucę link do VOD :-) Serdeczności :-)

      Usuń
    2. Ja zaspałam. Wrzuć link, proszę.

      Usuń
    3. https://vod.tvp.pl/video/rok-w-ogrodzie,09022019,40935320

      Usuń
  3. Oczywiście, że będę oglądać. Zawsze go nagrywamy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Andrzeju, oglądałam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)
    Andrzeju, czy ja też mogę prosić też o linka, chętnie obejrzę, zwłaszcza, że z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://vod.tvp.pl/video/rok-w-ogrodzie,09022019,40935320

      Usuń