UWAGA!

BLOG ZOSTAŁ PRZENIESIONY

NA PORTAL

www.zimozielonyogrod.pl

ZNAJDZIECIE TAM

ZARÓWNO STARE JAK I NOWE WPISY


Partnerami portalu są:

Fiskars.pl

Idealnytrawnik.pl

niedziela, 24 czerwca 2018

Go East

Weekend za kierownicą... Weekend pełen wspaniałych wrażeń. Cudowne i magiczne wręcz miejsca we wschodniej Polsce. Zamość i Lublin, historia i nowoczesność... Miasta bogate w różnorodność. Wkrótce napiszę o nich więcej. Pędzę jeszcze na lubelską Starówkę. Mam nadzieję, że nie będzie padać i uda mi się zwiedzić tutejszy ogród botaniczny. Potem wracam za kierownicę... I do domu.  Miłej niedzieli moi drodzy!


Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga.

2 komentarze:

  1. Przepiękne miejsca i cudne zdjęcia.:) Miłej niedzieli Andrzeju!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Wróciłem już do domu, miałem nadzieję, że u mnie porządnie popadało. Niestety nie. Trochę pokropiło, ale jutro pewnie będę musiał podlewać krzewy rosnące pod koronami drzew. Pozdrowienia.

      Usuń