Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 17.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 14.00

Tel. 605 490 480

czwartek, 19 stycznia 2017

1500 postów

Kilkanaście dni temu publikowałem blogowe statystyki obejmujące lata 2012 - 2016. Za miesiąc  i kilka dni blog będzie obchodził 5 urodziny. Kawał czasu! Niewiele brakowało, a przeoczyłbym inną okazję do krótkiego podsumowania. Na blogu opublikowałem już ponad 1500 postów. Kiedy zaczynałem moją przygodę z blogosferą nie spodziewałem się, że potrwa ona tak długo, i że będę w stanie napisać tak wiele postów. 

Tematyka bloga to przede wszystkim liściaste rośliny zimozielone. Ale nie brak tu również postów, w których opisuję moje podróże czy ciekawe przyrodniczo miejsca. Poza takimi wpisami jak te, dotyczące Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy czy życzeń świątecznych każdy praktycznie post związany jest z zielenią.


Najwięcej wpisów to opisy roślin i wyglądu mojego Zimozielonego ogrodu w różnych porach roku i podczas różnych zjawisko pogodowych. Na blogu opisuję moje ogrodnicze sukcesy ale także porażki, bo one również wzbogacają moje doświadczenie. Śledząc posty w kilku lat możecie porównać jak urosły moje rośliny, co przetrwało simę, a co zjadły robaki.


Blog to także dynamiczna forma przekazu, w której opisuję rozwój ogrodu i pokazuję co i jak się w nim zmienia. Opisuję walkę z różnymi chorobami czy szkodnikami. Dzielę się też pięknem kwiatów czy magią oczka wodnego. Doradzam jak pielęgnować krzewy, trawnik czy kwiaty balkonowe. Na blogu nie brakuje również różnego rodzaju cykli artykułów. Do najpopularniejszych należał ten poświęcony klimatowi największych polskich miast i aglomeracji. Ale równie dużą popularnością cieszą się posty o ostrokrzewach rosnących w moim ogrodzie, czy też te, w których opisuję różne ciekawe przyrodniczo miejsca oraz atmosferę małych, polskich miasteczek.


Uzupełnieniem bloga jest moja strona internetowa, która obecnie jest w przebudowie. Wracam do jej hobbystycznego charakteru. 

Skąd wzięło się tyle postów? Ogród cały czas się zmienia. Rośliny rosną, kwitną... Niektórych już nie ma, bo zaatakowały je szkodniki, choroby czy mróz. Ale w ich miejsce posadziłem nowe. I o tym też piszę. Sporo podróżuję i przy każdej okazji odwiedzam różne parki, ogrody czy tez arboreta. I dzielę się z Wami wrażeniami z tych miejsc.


Podczas prac w ogrodzie czy w czasie robienia zdjęć lub zwykłego leniuchowania w altance zawsze towarzyszy mi Dyzio. Ten kot niczym piesek chodzi cały czas przy nodze. 

Jak widać tematów nie brakuje. I na pewno w przyszłości będę miało czym pisać. Cieszę się, że mogę dzielić się z Wami moim hobby. No i jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że tak wile z Was tu zagląda!

Zapraszam na kolejne posty.  I jak zawsze do codziennej lektury bloga! Ponad 1500 postów! Jest co czytać!

4 komentarze:

  1. Andrzeju, gratuluje nowej rocznicy:)))) Miło mi się do Ciebie zagląda, zawsze coś ciekawego nam pokazujesz i na dodatek masz Dyzia!
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Dyzia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu! Bardzo dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie w imieniu swoim i Dyzia ;-)

      Usuń
  2. Gratuluję! :-) Trzymam kciuki i życzę powodzenia na kolejnych tysiąc pięćset jak i piętnaście tysiecy kolejnych! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dzięki! He he, napisanie 1500 postów zajęło mi prawie 5 lat. Czyli jeśli Twoje życzenia się spełnią i stworzę jeszcze 15 000 to znaczy, że będę dłuuugo żył :-) Dzięki :-) Serdeczności!

      Usuń