Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 17.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 14.00

Tel. 605 490 480

sobota, 10 września 2016

1400 postów

Dzisiejszy poranek był dla mnie jednym z tych, które przynoszą uśmiech, radość i  chęć do działania. Mimo tego, że w kalendarzu mamy 10 września to o 08.00 rano było +18 stopni. Teraz jest już prawie 30, temperatura wciąż rośnie, a najcieplejsza pora dnia jeszcze daleko przed nami. 


Sporo powodów do radości dał mi dziś blog, bo nagle odkryłem, że opublikowałem na nim już ponad 1400 postów. Sam nie wiem jak ja to wszystko napisałem... Gdyby to wydrukować to powstałaby całkiem spora encyklopedia. A przecież jeszcze tyle roślin mam do opisania i tyle różnych ciekawych miejsc. Do tego ogród cały czas się zmienia i też jest o czym pisać. Ilość Czytelników również rośnie. Same plusy! I jak tu być pesymistą? 


Taka okazja to dobry moment na krótkie podsumowanie tego , co dzieje się na blogu. Większość postów poświęcona jest jego głównej tematyce, a więc liściastym roślinom zimozielonym. Znajdziecie tu jednak także relacje z moich wycieczek po różnych parkach, arboretach czy ogrodach botanicznych lub pokazowych. I to zarówno z Polski jak i z innych krajów.

Aby uatrakcyjnić to medium na blogu co jakiś czas pojawiają się nowe cykle. Przypomnę tylko chociażby ten, w którym opisywałem klimat największych polskich  miast i aglomeracji czy inny, w którym przedstawiałem rośliny, które przywędrowały do  nas z Dalekiego Wschodu. Na blogu opisuję róże ciekawe zjawiska pogodowe takie jak chociażby mgła czy fronty atmosferyczne. I chociaż blog opowiada głównie moim zimozielonym ogrodzie, to jednak znajduję tu miejsce także na inne, równie ciekawe tematy. I na pewno tych tematów nie zabraknie na kolejnych tysiąc czterysta postów... a może i więcej!


Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga! Państwa obecność tutaj jest dla mnie nie tylko nagrodą za poświęcaną blogowi pracę, ale też wyzwaniem! Bardzo dziękuję za tak liczne odwiedziny! Niedługo licznik bloga dojdzie do 800 000.

8 komentarzy:

  1. Gratuluje wspaniałego wyniku!!!
    Andrzejku, każdy Twój post jest bardzo interesujący, ma również niesamowite i niepowtarzalne zdjęcia!
    Zawsze masz ciekawe pomysły na wpisy i m.in. dlatego uwielbiam u Ciebie bywać.
    Wybacz, że czasem Cię zaniedbuję ale zawsze nadrabiam zaległości w czytaniu Twoich postów.
    Życzę szczęśliwego weekendu.
    Zostawiam moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusiu! Bardzo dziękuję za miłe słowa. Cieszę się, że odwiedzasz mojego bloga i bardzo dziękuję za każdy komentarz :-) Miłej niedzieli :-) Serdeczności!

      Usuń
  2. Pięknie. Ja dzisiaj wsadziłam trawę rozplenicę i takie inne dwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Rozplenica jest prześliczna :-)

      Usuń
  3. Pomysłów na pewno nie zabraknie:) Wytrwałości życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję bardzo. W głowie wciąż siedzi ich sporo, więc mam nadzieję, że będzie o czym pisać :-) Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Serdeczne gratulacje! :-) dalszej pomyślności w pisaniu! :-) W pełni podzielam zdanie Pani Łucji - Marii. Oprócz roślin, ogrodów jestem także zainteresowany opisami warunków atmosferycznych i klimatu. Bardzo lubię je śledzić i obserwować ich wplyw na rozwoj roślin w sezonie no i możliwości wzrostu na danym terenie. Pozdrowienia z Zakopanego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Bardzo dziękuję za miłe słowa :-) Udanego pobytu w górach :-) Pozdrowienia!

      Usuń