Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 17.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 14.00

Tel. 605 490 480

czwartek, 16 czerwca 2016

Mecz Polska - Niemcy

Już za niewiele ponad 2 godziny reprezentacja Polski zmierzy się w podparyskim Saint Denis z drużyną Niemiec. To kolejny mecz grupowy Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Jak Polska długa i szeroka kibicujemy Naszym! Kibicuje im też Zimozielony ogród! Po wygranym niedzielnym meczu z Irlandią Północną emocje dochodzą dziś do zenitu. I wszyscy marzymy o tym żeby Nasi wygrali. Tym bardziej, że przeciwnik to aktualni mistrzowie świata. Będzie ciężko, ale z tą piłką jest tak trochę jak z ogrodem. 


Niby dbamy o rośliny, zapewniamy im najlepsze warunki z możliwych, nawozimy, podlewamy, a i tak czasami pogoda lub szkodniki płatają nam figle. Rośliny obumierają lub nie chcą kwitnąć. I to mimo tego, że robimy wszystko, żeby dobrze rosły. Dziś podobnie jest z naszą drużyną. Mają dobrego trenera, świetne warunki, dobrą prasę (o dziwo)... Mamy kilku naprawdę klasowych zawodników. Czy jednak wygrają? Czy Saint Denis zakwitnie przed 23.00 biało-czerwono? Czy nasze ulice zaleje fala radości? Mam nadzieję, że tak. Sam będę wiernie kibicował naszej Reprezentacji. I nawet jak się nie uda... Póki co nie chcę o tym myśleć. W końcu nasza narodowa jedenastka żądna jest sukcesów. Niemcy są faworytami. Bukmacherzy na dają nam zbyt wielkich szans. Ale mojej stranwesji też nikt nie dawał szans. A rośnie już czwarty sezon i ma się dobrze. I oby tak samo było dziś z biało-czerwonymi. Czego sobie i Państwu szczerze życzę!

4 komentarze:

  1. To był bardzo dobry mecz myślę że bardziej przegrany przez Niemców niż przez nas, pomimo remisu, właśnie dlatego że to oni byli pewniakami do wygranej ;)
    z nerwów poszłam zmywać gary... i tak tylko podglądałam ;)
    serdeczności Andrzeju, uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Też tak myślę! Ja zżarłem całą paczkę chipsów serowych. Ale co tam. Ważne, że nasi nie przegrali :-) Serdeczności i uściski dla Was wszystkich!

      Usuń
  2. O, widzę, że Justysia też kibic.
    A ja poszłam na "górę" do sypialni z książką "Grecki skarb"Irving'a Stone.
    To piękna powieść o tym, że marzenia się spełniają i że warto je mieć.
    Książka o Schliemann'ie, Troi, Mykenach. Teraz jestem na tym etapie.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to muszę koniecznie przeczytać. Już sobie zapisałem tytuł. Pozdrowienia Lusiu!

      Usuń