Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 605 490 480

sobota, 31 października 2015

Zaproszenie

Serdecznie zapraszam wszystkie Czytelniczki i wszystkich Czytelników bloga do jego obserwowania. Żeby zostać obserwatorem bloga wystarczy kliknąć "Dołącz się do tej witryny". Przycisk znajduje się po lewej stronie głównego tekstu bloga pod liczbą wyświetleń oraz informacją o mnie.


Serdecznie zapraszam!

4 komentarze:

  1. Andrzejku, zawsze z ogromną przyjemnością odwiedzam Twój blog.
    W tym zabieganiu staram się umieścić chociaż króciutki komentarz. Dla mnie to jest najważniejsze.
    Zauważyłam na kilku blogach ogromną ilość obserwatorów ale bardzo skąpą ilość komentarzy i odwiedzin.
    Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusiu! U mnie też różnie bywa z komentarzami. Czasami jest ich bardzo mało. Zauważyłem, że często ludzie wchodzą na bloga, przeczytają troszkę i idą dalej :) W sumie fajnie byłoby mieć sporo obserwatorów i dużo komentarzy :) Ale co tam, ważne, że bloga odwiedza dużo ludzi :) Serdeczności!

      Usuń
    2. Andrzejku, Twój blog jest piękny i bardzo ciekawy i dlatego odwiedza go dużo ludzi.
      Wiesz co mi się u Ciebie też podoba? zawsze odpowiadasz na komentarz.
      Nie tylko u siebie na blogu ale i u osoby odwiedzającej.
      Ja w tym względzie jestem niestaranna, trochę chaotyczna.
      Moje posty powstają at hoc. Ciągle obiecuję sobie, że powinnam się poprawić. I na tym się kończy.
      Andrzejku, pozdrawiam serdecznie:)*

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję Lusiu za ciepłe i miłe słowa :-) Spokojnego wieczoru! Serdeczności!

      Usuń