Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 18.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: 09.00 - 15.00

Tel. 601 424 894

niedziela, 17 maja 2015

Ponad 1000 postów!

Jeśli dziś niedziela, to świętujemy! Dopiero co witałem na blogu półmilionowego gościa, a tu znowu okazja do świętowania. Dlaczego? Bo na blogu opublikowałem już ponad 1000 postów. Większość z nich poświęcona jest liściastym roślinom zimozielony, których jak Państwo wiecie jestem wielkim fanem! Ale są też posty z różnymi poradami ogrodniczymi, opisami parków, arboretów czy ogrodów botanicznych. I to zarówno z Polski jak i z innych krajów. 

 
Opisuję klimat różnych polskich miast i aglomeracji oraz ciekawe zjawiska pogodowe takie jak chociażby mgła czy fronty atmosferyczne. I chociaż blog opowiada głównie moim zimozielonym ogrodzie, to jednak znajduję tu miejsce także na inne, równie ciekawe tematy. I na pewno tych tematów nie zabraknie na kolejnych tysiąc postów... a może i więcej!

Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga! Państwa obecność tutaj jest dla mnie nie tylko nagrodą za poświęcaną blogowi pracę, ale też wyzwaniem! Bardzo dziękuję za tak liczne odwiedziny!

Już za chwilę ruszam do Trójmiasta, a jutro stamtąd do Toskanii. Wracam za tydzień. Bardzo proszę o wybaczenie jeśli nie odpowiem od razu na Państwa komentarze czy uwagi. Wszelkie zaległości nadrobię po powrocie! Z góry dziękuję za wyrozumiałość!

8 komentarzy:

  1. Gratuluję tysiączka :) I oby jak najszybciej 2.000 post zagościł u Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pozdrowienia już z Polski!

      Usuń
  2. Complimenti per questo traguardo! :) A risentirci al tuo ritorno!

    Buona permanenza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazie! I have just come back from Italy. I visited Tuscany :-)

      Usuń
  3. Wow!
    1000 postów to fantastyczny wynik.
    Moje szczere gratulacje.
    Nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę Ci tej Toskanii. Życzę Ci miłych i niezapomnianych wrażeń.
    Jak pewnie wiesz Toskania i Prowansja to dwa regiony w których jestem zakochana.
    Brakuje mi jakiegoś wyjazdu. Niestety, po powrocie z Rumunii przez dwa tygodnie miałam ogromny nawał pracy.
    Brakowało mi czasu na odwiedzenie zaprzyjaźnionych blogów. Nie było mowy o sobotnim czy niedzielnym wyjeździe.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusiu! Pozdrowienia już z Polski, tym tazem jednak z Trójmiasta!

      Usuń
  4. Gratulacje Andrzejku. Tyle postów to mnóstwo pracy i czasu. Azalie mamy wygladaja przeuroczo. Życzę Ci miłego pobytu w ciepłej Toskanii. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Haniu! Pozdrowienia już z Polski, ale jeszcze z Trójmiasta :-)

      Usuń