Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 20.00

Sobota: 08.00 - 20.00

Niedziela: 09.00 - 20.00

Tel. 605 490 480

piątek, 8 maja 2015

Awaria internetu

No i znów mam problemy z dostępem do sieci! Piszę na telefonie bo w kompie Netia padła i nie ma szans na poprawę. Pani w biurze obsługi kazała mi dzwonic jutro. Witamy w Polsce! A miałem dziś pisać o różaneczniku Progres. No nic! Może napiszę jutro! Póki co mam dostęp do netu jedynie w telefonie...


6 komentarzy:

  1. Piękny różanecznik :)

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Patrycjo :) Pozdrowienia i serdeczności!

      Usuń
  2. Twój różanecznik jest piękny.
    Mam nadzieję, że się nie załamujesz brakiem Internetu.
    Znam Cię z tej cudownej, miłej strony.
    Aha, odpisałam Ci u mnie na Twój komentarz.
    Mam nadzieję, że mnie nie potępisz.
    Miłej niedzieli:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, wszystko jest OK :) A internet... czasami tak bywa, ale przecież to nie problem :)

      Usuń