Partnerem bloga jest Szkółka roślin ozdobnych i owocowych

w Janczewicach, ul. Jedności 114

Pn - Pt: 07.30 - 17.00

Sobota: 08.00 - 17.00

Niedziela: Nieczynne

Tel. 605 490 480

poniedziałek, 23 marca 2015

Cały dzień w drodze...

Dziś wpis będzie króciutki. Jestem padnięty. Cały dzień spędziłem praktycznie za kierownicą. Co prawda niewiele załatwiłem, ale czasami tak bywa. Za to humor poprawiłem sobie odwiedzając sklep ogrodniczy hen daleko od Warszawy, bo aż koło Opola. Nie byłbym sobą gdybym wyszedł stamtąd z pustymi rękami. Muszę jednak przyznać, że w Janczewicach jest znacząco większy wybór krzewów i kwiatów. 



Wróciłem późno do domu i dlatego krzewy wylądowały w przedpokoju. Jeszcze są w torbach!

Serdecznie zapraszam do codziennej lektury bloga!

4 komentarze:

  1. To masz tak jak ja:) Dziś też poprawiłam sobie humor kupując roślinkę.
    Chyba wszyscy miłośnicy roślinek tak mają:) Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he! Oj tak, humor od razu mi się poprawił. Jak to niewiele potrzeba człowiekowi do szczęścia :) Szybko zapomniałem o innych problemach i zacząłem już planować nowe nasadzenia :) Pozdrowienia Aniu!

      Usuń
  2. Ekstra zakupy! Kiedyś na poprawę humoru kupowałam sobie ciuszek albo jakiś kosmetyk a teraz też wolę roślinkę. Zdecydowanie ograniczyłam wyjazdy do miejsc które kuszą bo to się zawsze źle kończy dla mojego portfela. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, ja mam to samo. Aż strach wejść do ogrodniczego :) Portfel sam się kurczy a karty kredytowe wyją jak syreny strażackie ;) Pozdrowienia Ewuniu!

      Usuń